نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام عیار برای مقاومت در جای جای دنیا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان جامعی بود که نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمامی آزادی خواهان و ثابت قدمان مقاومت در سراسر جهان الگوی تمام عیار بوده و هست.

او شهادت سردار سلیمانی را منشأ شکل گیری حرکت‌های جهادی دانست و افزود: اخلاص سردار شهید سلیمانی بزرگترین پیام را برای همه دوستارانش دارد و آن حضورمسئولانه، بی توقع و مجاهدانه در همه عرصه‌های انقلاب است.

نکونام، تعبد وعشق به اهل بیت علیهم السلام را از جمله ویژگی‌های این سردار شهید بیان و اضافه کرد: وحدت حول محور ولایت نه حول محور جناح و سیاست زدگی و تقویت نظام در همه عرصه‌ها مهمترین خواسته این شهید بزرگوار بود که در عمل آن را به اثبات رساند.

او همچنین با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری با انتخاب اصلح و مجلس جوان گرا و دولت جوان گرا در انتخابات پیش رو لبیک به راه شهید سردار سلیمانی است.

نکونام افزود: مقاومت در برابر استکبار، فتنه و تحریم ها، بیداری و بصیرت راهی است که انقلاب اسلامی را جهانی خواهد کرد آنچه سردار شهید و همرزمانش آن را به میسر کردند و این راه باید امتداد یابد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار