سرهنگ نثاری از دستگیری سارق لوازم خودرو سابقه دار و تحت تعقیب خبر دادو گفت متهم به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس شکایتی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو مطرح که پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به پایگاه چهارم ارجاع و به منظور رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان این یگان قرار گرفت، وی اظهار داشت: متهم در اظهارات خود بیان داشت خودروام را در محدوده بوستان پلیس پارک که پس از بازگشت مشاهده کردم که لوازم و محتویات داخل خودروام به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: پس از ثبت اظهارات شاکیه کارآگاهان اقدام با بررسی میدانی محل سرقت و مشاهده و پایش تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سرقت از جهات و زوایای مختلف در یکی از فیلم‌ها تصویری از سارق را به دست آورده و از این طریق موفق به شناسایی متهم که جوانی ۳۰ ساله به نام فرزین و از سابقه داران به نام در زمینه سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و تحت تعقیب اداره بیستم پلیس آگاهی وسایر مراجع قضائی و انتظامی شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اذعان داشت: بدین ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت و سرانجام متهم در یکی از پاتوق هایش واقع در خاک سفید شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه چهارم آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه نثاری با اشاره به اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده لیکن با تحقیقات پلیسی و ارائه شواهد و قرائن موجود، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود، گفت: متهم به تعداد ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزش ۵۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با شناسایی اشخاصی که در اوایل صبح برای ورزش به پارک پلیس مراجعه می‌کردند، در یک فرصت مناسب لوازم و محتویات داخل خودروی آن‌ها را سرقت و اموال مسروقه را به شخصی با هویت مشخص می‌فروخته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان اشت:مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و پس از شناسایی شکات هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار