معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات مسافربری آمادگی خود را برای جا به جایی مردم استان برای حضور در مراسم تشییع و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات مسافربری شهرستان‌های زاهدان، زابل، سراوان، ایرانشهر و چابهار آمادگی خود را برای جا به جایی مردم استان برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

تیمور باقری با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان گرانقدرشان، گفت: با عنایت به دستور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور کلیه شرکت‌ها و موسسات مسافربری تحت پوشش این اداره کل آمادگی خود را جهت استفاده حداکثری ناوگان اتوبوسی به منظور اعزام مردم شهید پرور استان جهت شرکت در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری آن شهید بزرگوار اعلام کردند.

او افزود: در صورت بالا بودن تقاضا این اداره کل آمادگی دارد با تخصیص تمامی ظرفیت‌های موجود نسبت به جابجایی عزاداران محترم استان به این مراسم باشکوه اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار