معاون صدای، صداوسیمای مرکز یزد گفت: رادیو یزد برای تبیین و تشریح ابعاد مختلف حیات طیبه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی در این خصوص به روی آنتن می‌برد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، داوود سیروس معاون صدا و سیمای مرکز یزد گفت: برنامه ،سردار دل ها، در پی شهادت این سردار ولایت به مدت دو روز شنبه و یکشنبه، چهارده و پانزده دی به طور زنده به تهیه کنندگی نسرین وافی و گویندگی محبوبه زارعیان از رادیو یزد پخش می‌شود.

او افزود: ،مثنوی آفتاب، شنبه ۱۴ دی و یکشنبه ۱۵ دی از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ به تهیه کنندگی فاطمه دانایی و گویندگی حسین درستکار و فاطمه زارع به شهید سلیمانی  اختصاص دارد.

سیروس ادامه داد: چادیشب برنامه دیگری است که شنبه ۱۴ دی و یکشنبه ۱۵ دی از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی حمید طلایی و گویندگی مسعود خاکی بطور زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.

او گفت: این برنامه با بیان ابعاد زندگی سردار رشید سپاه حاج قاسم سلیمانی روحیه شهادت و ایثار آن مبارز خستگی ناپذیر را بازگو می‌کند.

معاون صدای، صدا و سیمای مرکز یزد گفت: اهمیت و جایگاه روحیه شهادت طلبی و ایثار، نقش مهم سردار قاسم سلیمانی در دادن قدرت نظامی به حزب الله لبنان وعقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان و اقدام سردار سلیمانی در مقابله با داعش می‌پردازد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار