رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری ۲۴ نفر به دلیل سوانح رانندگی و تصادفات در معابر درون‌شهری استان جان خود را ازدست‌داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، موسی بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان در نشست شورای ترافیک استان سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات ویژه‌ای برای کاهش تصادفات فوتی در معابر درون‌شهری استان در حال انجام است، تأکید کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری ۲۴ نفر براثر تصادفات معابر

او بابیان اینکه بر اساس آمار، تعداد تلفات رانندگی درون‌شهری شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و آرادان با کاهش روبرو است، افزود: تعداد متوفیان تصادفات معابر درون‌شهری استان در بازه زمانی برنامه پنجم توسعه از سال ۹۰ تا ۹۵، بالغ‌بر ۳۷ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان ابراز داشت: برنامه ششم توسعه نیز در خصوص کاهش تعداد تصادفات معابر درون‌شهری از سال ۹۶ در استان آغازشده و این تعداد از ۶۱ نفر در سال ۹۶، به ۲۴ نفر در بازه زمانی ۹ ماه سال ۹۸، کاهش‌یافته است.

حسن ترکمانی مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه طی رسیدگی و ساماندهی امور ترافیکی، بازدید و بررسی نقاط حادثه‌خیز در شهرستان‌های استان، اولویت‌ها به شهرداران و مسئولان مدیریت شهری ابلاغ‌شده است، گفت: تمرکز و پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز برای حفظ و ارتقا امنیت سلامت شهروندان در دستور کار قرار دارد.

او افزود: اصلاح نقاط حادثه‌خیز بر اساس اولویت‌های مشخص‌شده در کنار مسائل عمرانی و ارائه برنامه جامع کاهش تصادفات درون‌شهری در زمره دیگر اقداماتی است که در شورای ترافیک استان سمنان بر روی آن تبادل نظر می‌شود.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.