نیمه تمام ماندن طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم مراغه

تکمیل طرح توسعه حرم امام زاده سید محمد (ع) مراغه نیازمند مشارکت مردمی است.

نیمه تمام ماندن طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم مراغهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تکمیل طرح توسعه حرم امام زاده سید محمد (ع) مراغه نیازمند مشارکت مردمی است.

حجت الاسلام مطهری رئیس اوقاف و امورخیریه مراغه گفت: این طرح سه سال پیش آغاز شده و به خاطر کمبود اعتبار عملیات اجرای آن متوقف است.

حجت الا سلام مطهری افزود: تاکنون برای این طرح ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن نیز نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

او افزود: صحن حضرت فاطمه زهرا (س) این امام زاده با سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا آغاز شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: این طرح به منظور ارائه خدمات بهینه رفاهی به زائران و گردشگران اجرا می‌شود.

مطهری از خیران خواست، هیات امنای امام زاده را در تکیمل و بهره برداری از این طرح با کمک‌های نقدی و غیر نقدی کمک و یاری کنند.

حرم امام زاده سید ابراهیم مراغه آرامگاه سومین نوه حضرت موسی ابن جعفر علیه ا لسلام است و نام آن ابراهیم ابن، حسین ابن، قاسم ابن عبداله ابن موسی ابن جعفر (ع) است.

این امام زاده هزار و دویست سال پیش برای تبلیغ دین مبین اسلام به این منطقه مسافرت کرده بوده که بدست حاکمان ظالم عصر خود به شهادت می‌رسند.

در ایام محرم و صفر و روز‌های ولادت و شهادت ائمه اطهار بقعه سید ابراهیم (ع) پر از عاشقان عصمت و طهارت است ودر اربعین حضرت امام حسین سید الشهداء علیه السلام بقعه امامزاده سید ابراهیم (ع) حال و هوای دیگری دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار