نام سردار دلیر حاج قاسم سلیمانی با اقتدار، امنیت و عدالت عجین شده و هراسی برای ترامپ قمار باز است.

«شهید سلیمانی» واژه‌ای از امنیت و اقتداربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» به دست آمریکای جنایتکار ثابت کرد که تا چه حد متجاوزان و دشمنان اسلام، از تفکر مقدس او بیم و هراس در دل داشته و از برملاشدن فتنه هایشان ترس دارند.

آمریکا مسئولیت این حمله تروریستی را به‌عهده گرفته و تصور می‌کند که با این اقدام خود توانسته جبهه مقاومت را در‌هم شکند، اما غافل است از اینکه با شهادت این سرباز ولایت از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است، دشمن غافل است از اینکه سردار سلیمانی تنها یک شخص و یک سردار نظامی نبود، سردار سلیمانی یک جریان و یک تفکر ناب ومکتبی  در جهان اسلام است که هرگز از بین نمی‌رود بلکه جاودانه می‌شود.

آمریکا نمی‌داند سردار سرافراز اسلام یادگار هشت سال دفاع مقدس است، یادگار روز‌هایی است که جوانان این سرزمین از جان خود گذشتند تا اجازه نفوذ دشمن را به یک وجب از خاک خود ندهند؛ سردار سلیمانی یادگار آن روزهاست و در تمامی این سال‌ها  با یاد یاران آسمانی خود ، آرزوی پیوستن به آن‌ها را در دل داشت.

استکبار جهانی نمی‌داند که دلاورمردان ایرانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را الگوی خود قرار دادند و در این راه ذره‌ای تردید به خود راه ندادند؛ آمریکا و استکبار جهانی باید بداند که فرزندان روح‌الله و سیدعلی مشتاق شهادتند و قطره قطره خون پاک هر سرباز انقلاب، درخت تناور انقلاب اسلامی را شکوفاتر و استوارتر می‌کند.

حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و شجاع اسلام در جریان حمله به کاروان بسیج مردمی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسید، «سردار شهید» نمادی از مبارزه برای امنیت و عدالت بود و امنیت دیروز، امروز و فردای ایران اسلامی، مدیون رشادت‌ها و تلاش‌های انقلابی و خستگی ناپذیر این مرد بزرگ است.

«سردار» به جهانیان ثابت کرد که هیچ دشمنی نمی‌تواند در خیالش نیز به مرز‌های کشورمان فکر تجاوز کرده و نگاه چپ بیاندازد. نام «شهید سلیمانی» با واژه امنیت و اقتدار عجین شده و همچنان باعث هراس استکبار و ترامپ قُمارباز است.

این «سردار رشید» در دوران حیات پر افتخار و مبارزه اش، تفکر مقدس خود را به خوبی در میان جوانان انقلابی و ولایتمدار ایران تکثیر کرد، تا پس از خود نیز دشمن خیال تجاوز به سرزمین «سلیمانی»‌ها را از سر بیرون کند.

گرچه امروز روح برادر بزرگ ایرانیان سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به ملکوت اعلی پیوست، اما تفکر «سردار» زنده است و هزاران جوان انقلابی و جان بر کف، عاشقانه ، رهرو این راه مقدس هستند.
انتهای پیام/ج

گزارش از زهرا جعفرپور ایروانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.