مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: شمار پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی زاهدان با افزوده شدن ۱۶ پرواز از ۲ ماه پیش تاکنون، به ۱۰۶ سورتی در هر هفته رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در حوزه فرودگاهی سیستان و بلوچستان در دست انجام است که از جمله آن‌ها اجرای پروژه‌های به‌سازی و گسترش فضا‌های فرودگاهی این استان در کنار افزایش شمار پرواز‌ها و ارائه خدمات کیفی به هموطنان است.

او ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان توجه به حوزه خدمت، تکریم و ایمنی است که همواره در دستور کار این مرکز قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: افزایش پرواز در فرودگاه زاهدان و برقراری پرواز مستقیم در فرودگاه ایرانشهر از جمله برنامه‌های چند هفته اخیر بوده است.

او تصریح کرد: برقراری پرواز در مسیر گرگان- زاهدان- گرگان در روز‌های دوشنبه بوسیله شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و افزایش پرواز‌های این مسیر به سه پرواز در هفته از دیگر اقدامات انجام شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: پرواز‌های مسیر تهران- کرمان- زاهدان و برعکس با پیگیری‌های انجام شده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روز‌های سه شنبه و جمعه از سر گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: در برنامه زمستانی شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، آتا و سپهران پرواز‌های مسیر تهران- زاهدان- تهران افزایش یافته به گونه‌ای که شرکت هواپیمایی ایران ایرتور روزانه یک پرواز و هر هفته هفت پرواز و شرکت‌های آتا و سپهران هر کدام سه پرواز هفتگی در مسیر یادشده انجام می‌دهند.

او بیان کرد: با پیگیری‌های این اداره کل، شرکت هواپیمایی ماهان از هفتم دی ماه اقدام به برقراری پرواز مستقیم در مسیر تهران- ایرانشهر- تهران در روز‌های شنبه هر هفته کرده است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: این پرواز قبلا از طریق فرودگاه زابل انجام می‌شد که با برقراری پرواز مستقیم، مدت زمان پرواز بین تهران و ایرانشهر حداقل ۲ ساعت کاهش یافته است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار