بندر چابهار؛ مدعی قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی/قایقرانی بندر چابهار روی موج رونق

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار در رشته‌های مختلف ورزشی در میادین کشوری حرف‌هایی برای گفتن دارد و مدعی قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بهروز آقایی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان که با موضوع ترویج ورزش همگانی و قهرمانی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد گفت: در یک سال گذشته در رشته قایقرانی در ۲ بخش آقایان و بانوان کار حرفه‌ای خوبی در بندر چابهار انجام شده است، به گونه‌ای که امسال تیم بانوان این اداره کل موفق به کسب مقام نایب قهرمانی تیمی رقابت‌های قایقرانی بنادر کشور شد و آقایان نیز مدال‌هایی را به ارمغان آوردند.

به گفته وی، در رشته دوچرخه سواری در بعد همگانی با راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری اقدام‌هایی صورت پذیرفته است و در بخش قهرمانی نیز ورزشکارانی پرورش یافته اند به گونه‌ای که ۲ دوچرخه سوار بندر چابهار به تیم ملی دوچرخه سواری راه یافته اند و در ترکیب این تیم رکاب می‌زنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که با اقدام‌های انجام شده فرهنگ ورزش در بین خانم‌ها و آقایان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی و خانواده آن‌ها جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است ادامه داد: در ورزش شنا با توجه به ماهیت سازمان بنادر رقابت تنگاتنگ است که در این رشته نیز بندر چابهار در مسابقات کشوری عناوینی را به خود اختصاص داده است.

آقایی با بیان این که تاکنون که از ورزشکاران به نام و نفرات اول فدراسیون فوتبال جهت ایجاد انگیزه در ورزشکاران و ارتقای سطح فنی آن‌ها دعوت شده است گفت: در رشته‌های فوتبال و والیبال ساحلی نیز این اداره کل در میادین کشوری یکی از مدعیان کسب عناوین برتر است.

او با اشاره به راه اندازی مدرسه فوتبال شهید بهشتی در چابهار خاطرنشان کرد: این اداره کل در رشته‌های شطرنج، ورزش‌های رزمی، تنیس، تیراندازی، بدمینتون و ... نیز فعال است و تاکنون ورزشکاران مستعدی را به کشور معرفی کرده است، به گونه‌ای که موفق به کسب عناوین قهرمانی برای استان و ایران شده اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در صورت افزایش تعاملات و هم افزایی می‌توان اقدام‌هایی در ورزش چابهار انجام داد تا جامعه شهری بیش از پیش از فضا‌های سالم ورزشی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار