مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمه گفت: یک مجتمع خدمات رفاهی‌گردشگری دیگر در گرمه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال ساخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رضاعلی غلامی گفت : مجتمع خدمات رفاهی‌گردشگری نجم واقع در دوراهی سد گلمندره با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود : احداث این مجتمع‌های بین جاده‌ای ضمن تأمین بهتر امنیت و رفاه رانندگان و مسافران، زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر به مسافران را فراهم می‌کند و رغبت مسافران برای ماندگاری در شهر را افزایش می‌دهد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمه افزود: این پروژه به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با دریافت تسهیلات ۱۴ میلیارد ریالی در حال ساخت است.

شهرستان گرمه در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از شمال غرب به استان گلستان و از غرب به استان سمنان متصل است.

این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی (حوزه جنگل گلستان) و برخی آثار تاریخی متعلق به دوره‌های قبل از اسلام و قرون اولیه اسلامی ازجمله قلعه جلال‌الدین گرمه، رباط عشق، رباط قره بیل، آرامگاه باغ مزار و... است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.