سناتور دموکرات آمریکایی با توجه به اقدامات نابخردانه و تجاوزکارانه دونالد ترامپ، وی را فردی دروغگو توصیف کرد.

کریس مورفی: ترامپ به ما دروغ می‌گویدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکایی اعلام کرد: دونالد ترامپ به ما دروغ می‌گوید.

سناتور مورفی افزود: (ترامپ و وزرایش) همواره می‌گفتند خواهان توقف تنش با ایران و عوامل نیابتی آن هستند، در حالی که برای حمله هوایی دیگر برنامه‌ریزی می‌کردند.

وی ادامه داد: سلیمانی بعنوان یک «شهید» برای آمریکا خطر بیشتری به همراه دارد. کشتن سلیمانی همانند آن است که ایران، وزیر دفاع آمریکا را ترور کند.

مورفی گفت: «سؤال اینجاست که آیا دولت (ترامپ) به این موضوع فکر کرده که چگونه می‌خواهد پیامدهای منفی ناشی از چنین اقدام وحشتناکی را مدیریت کند».

در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان الحشد الشعبی طی حمله ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی، کشورها، گروه‌ها، مقامات، شخصیت‌ها و رسانه‌های جهان نسبت به این اتفاق تلخ و مصیبت بزرگ، واکنش نشان داده و این اقدام ددمنشانه آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
به عنوان یکی از خونخواهان این ابرمرد و شیعه مخلص خاندان عصمت (ع)و مجاهد واقعی فی سبیل الله ،سپهبد قاسم سلیمانی سلام الله علیه ، به نظرم وزیر دفاع و رییس جمهور و همه کابینه دولت آمریکا و حتی کل ارتش آمریکا هم اگر به درک واصل شوند همتراز یک قطره خون این شهید والامقام نمیشود ولی چاره ای نیست و باید کاری کرد و فعلا به ده ها و شاید صدها خبیث قناعت کنیم...

خبیثان و مزدوران منتظر باشند و فعلا در خوف و هراس بلرزید تا لحظه موعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
منتظر انتقام شدید باشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
وزیر دفاع آمریکا انگشت کوچیکه حاج قاسم هم نمیشه!وزیر دفاع شما وزیر تسلیحات و ماشین جنگیه اما حاج قاسم ژنرال شجاعت و شهامت و اراده الهی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
چقدر ساده لوح و ابله هستین که سردار سلیمانی را در ردیف یک وزیر قرار میدین.وزرای دفاع آمریکا و کشورهای اروپایی و عربی داعش را اداره کردین هیچ غلطی نکردین اما سردار سلیمانی زمینگیرتون کرد و میلیاردها دلارتون رو برباد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دیوانه زنجیری .ترامپ که ۱۵۰ روان شناس آمریکایی بیماری خودشیفتگی اش و روانی اش را تصدیق کرده آند .معلومه یک مخ مافی این چنین تصمیمات را بر ضد آمریکا .ایران . دنیا بگیرد .باید ترامپ هر چه زودتر .در تیمارستان بستری شود
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۰:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
پاسخ محکم و داندان شکن نابودی اسرائیل و تمام پایگاه های آنها در منطقه چون ما هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
خودتان خوب فهمیدید که چه بر سرتان خواهد آمد. شاید رییس جمهواتان را هم در لیست قرار دهیم
آخرین اخبار