امام جمعه گرگان گفت: از دست دادن چنین شخصیت بزرگی تلخ است اما آمریکایی‌ها بدانند عاقبتی تلخ‌تر از شهادت سردارسلیمانی در انتظار آن‌ها است و خواهند دید که چه بلایی بر سر آن‌ها خواهد آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  خطیب نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به شهادت سردار پر افتخار جهان اسلام سپهبد قاسم سلیمانی گفت: مالک اشتر انقلاب اسلامی شهید سردار سلیمانی قلب سلیم داشت و جز عشق به خداوند هیچ تعلقی در وجود این مرد بزرگ وجود نداشت و امیدوارم خدای متعال این شهید بزرگوار را با شهدای صدر اسلام و سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش محشور کند.

آیت الله نور مفیدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بدون هیچ ادعایی به میدان آمد و تمام خطر‌ها را به جان خرید و تفکر امام راحل را در منطقه منسجم کرد گفت: وی از یک خانواده ضعیف بود، اما ایمانی بسیار قوی، استقامتی ستودنی و خلوص نیت بالایی داشت و شخصاً در تمام میدان‌های خطر حضور داشت و اینطور نبود که در خارج از میدان جنگ فرماندهی کند.

او افزود: تربیت عده‌ای جوان برای میدان مقاومت در مقابل آمریکا کار سختی است، آمریکا در منطقه به دنبال سازش بود، اما تفکر مقاومت در مقابل این سیاست ایستاد و افسری که به میدان آمد سردار حاج قاسم سلیمانی بود و به همین دلیل بود که آمریکایی‌ها از این شخصیت بزرگ وحشت داشتند.
 
نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: در منطقه از نظامیان برخی کشور‌ها ناتو درست کردند، اما هیچ‌گاه ناتو قادر به ایفای نقش در منطقه نشد، اما سردار سلیمانی جبهه مقاومت را در منطقه تشکیل داد و این جبهه به خار چشم آمریکا تبدیل شده است.

آیت الله نور مفیدی ادامه داد: از دست دادن چنین شخصیت بزرگی تلخ است همانطور که حضرت امیرالمؤمنین (ع) بعد از شهادت مالک اشتر ابراز تأسف کرد ما نیز اعلام می‌کنیم مصیبت شهادت حاج قاسم سلیمانی تلخ است، اما آمریکایی‌ها بدانند عاقبتی تلخ‌تر از شهادت سردار سلیمانی در انتظار آن‌ها است و باید منتظر باشند که پس از شهادت سردار سلیمانی چه بلایی بر سر آن‌ها خواهد آمد.

او با بیان اینکه تمام جبهه‌های مقاومت در سراسر منطقه خونخواه این شهید بزرگوار خواهند بود، گفت: شهادت سردار سلیمانی خواب خوش را از آمریکایی‌ها می‌گیرد، ترامپ پس از انجام این جنایت ادعا کرده که با شهادت حاج قاسم مانع کشتار آمریکایی‌ها شده است، اما برخی از سردمداران آمریکا گفتند این اتفاق نه تنها از کشتار نیرو‌های آمریکا جلوگیری نمی‌کند بلکه مسأله را حادتر خواهد کرد.

نورمفیدی افزود: ما همیشه دعاگوی سردار سلیمانی بودیم و قطعاً هم خودش و هم خداوند خواستار شهادتش بودند و سرانجامی جز شهادت در انتظار چنین شخصیت بزرگی که همه چیز را در راه خداوند صرف کرده، نیست.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه باید قلدر‌هایی مانند آمریکا از جهان محو شوند و تا زمانی که این قلدر‌ها در جهان باشند دنیا آباد نخواهد شد، گفت: با شهادت سردار سلیمانی مقاومت تمام نخواهد شد و شروعی جدید و قوی‌تر شکل خواهد گرفت و نه تنها بساط آمریکایی‌ها که بساط تمامی گردن‌کلفت‌ها و سلطه‌طلبان از جهان برچیده خواهد شد.

او با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی تنها مختص به یک شهر یا استان نیست و باید مجلس بزرگداشت این شهید بزرگوار، برد جهانی داشته باشد افزود: در استان گلستان نیز مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.