آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت روز جمعه با حضور پرشور مردم ولایتمدار دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عزیزاله پژوهیده مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام دزفول در این آیین با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری پیش از شهادت، سردار سلیمانی را شهید زنده نامیدند و به او بالاترین مقام نظامی مالک الشتر را اعطا کردند.

او با بیان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: سردار سلیمانی آرامش دل خانواده شهدا بویژه شهیدان مدافع حرم بود.

پژوهیده با بیان اینکه اقشار مختلف مردم دزفول در سوگ شهادت سردار سلیمانی هستند، بیان داشت: خبر شهادت سردار سلیمانی همچون اخبار شهادت رزمندان دوران دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم برای مردم دزفول بسیار سخت بود.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول تصریح کرد: گوش به فرمان رهبری هستیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم پرچم اسلام به زمین بیفتد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جنگ سوریه ادامه داد: سردار سلیمانی شجاعت بسیار بالایی داشت و با وجود اینکه فرمانده سپاه قدس بود بار‌ها به خط مقدم جنگ با داعش رفت.

سید عزیزاله پژوهیده با تاکید بر لزوم ادامه راه شهدا گفت: درخت تنومند اسلام به برکت خون شهیدان بارور می‌شود و استکبار درنهایت به زانو می‌افتد.

پخش ویدیو از شهید قاسم سلیمانی، قرایت فاتحه، روضه‌خوانی، مداحی و عزاداری از دیگر بخش‌های آیین بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بودند.

شرکت کنندگان در این آیین با مشت‌های گره کرده شعار‌های خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سر دادند.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.