رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: استکبار جهانی بداند که شهادت سردار سلیمانی، زوال استکبار جهانی را تسریع کرد.

خون سردار سلیمانی درخت مقاومت را آبیاری می‌کند/ ملت ایران در مقابل ظلم و ظالم خواهد ایستادعلی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست نیروهای نظامی آمریکا اظهار کرد: بنده به سهم خودم شهادت جانگداز سردار بزرگ اسلام، سردار شهید قاسم سلیمانی را خدمت مردم ایران، مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

او افزود: این اقدام ددمنشانه آمریکا از منظر سیاسی یک کار احمقانه و از منظر انسانی کاری ثبوعانه بود، این چالشی که بین حق و باطل همچنین مظلوم و ظالم وجود دارد همواره در طول انقلاب وجود نیز بوده  و اساسا انقلاب بر اساس چالش حق و باطل بنا نهاده شده است.

صالحی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطف مجاهدات حق علیه باطل در ۴۰ سال گذشته بود، او نما مقابله ظلم ستیزی بود و موفق شد به دنیا بفهماند که ظلم ستیزی چه معنایی دارد.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: سردار سلیمانی کشور‌های اسلامی را از شر داعش نجات داد و استکبار جهانی را به زانو درآورد.

او بیان کرد: شهید سردار سلیمانی تمام خصوصیات یک انسان شریف را در خود جای داده بود، او فردی متعهد، ولایت مدار، حرفه‌ای و نظامی بود که جهان بینی عمیقی داشت و از  بصیرت بالایی برخوردار بود، درنتیجه ما شخصیت بزرگی را از دست دادیم و جای او همیشه خالی است.

صالحی ادامه داد: با رفتن سردار سلیمانی، آمریکا باید بداند که ملت بزرگ ایران همچنان در مقابل ظلم و ظالم خواهد ایستاد، استکبار جهانی بداند که زوالش به تسریع افتاده و خون شهید سردارسلیمانی و ابومهدی مهندس هدر نخواهد رفت و درخت مقاومت را بیشتر آبیاری می‌کند. آنها زوال خود را جلو انداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار