رهبر حزب کارگر انگلیس ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی از دولت لندن خواست در مقابل اقدامات خصمانه و لفاظی‌های آمریکا بایستد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه روزنامه تلگراف، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیرو‌های سپاه قدس، واشنگتن را آغازگر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه دانست.

او در سخنرانی روز جمعه خود این اقدام آمریکا را محکوم کرد و گفت: اقدام آمریکا در ترور فرمانده ایرانی قاسم سلیمانی باعث تشدید تنش‌ها در خاورمیانه می‌شود. دولت انگلیس باید در مقابل اقدامات خصمانه و لفاظی‌های آمریکا ایستادگی کند.

وی افزود: همه کشور‌های منطقه و فراتر از آن باید به دنبال رفع تنش‌ها برای جلوگیری از تعمیق درگیری باشند. اقدام آمریکا می‌تواند ۱۷ سال پس از حمله فاجعه آمیز به عراق باعث بحران بیشتر در منطقه شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سردار سلیمانی را تایید کرد.

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است انتقام سختی از عاملان به شهادت رسیدن فرمانده سپاه قدس خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار