حجت‌الاسلام مختاری گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد و تفکر انقلابی‌گری بود و ایران و جبهه مقاومت صد‌ها جوان با این تفکر ریشه‌دار در استکبارستیزی دارد.

حاج قاسم سلیمانی نماد و تفکر انقلابی‌گریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه گفت: شهدا مانند شمع سوختند تا ما بتوانیم در پرتو دین و زیر سایه معنویت مسیر تکامل را طی کنیم.

اوبا بیان اینکه استکبار از هر روش جنایت‌آمیزی برای سلطه‌گری و رسیدن به اهداف پلید استفاده می‌کند،افزود: بی‌شک خون شهید سلیمانی و همراهانش بصیرت‌بخش و دشمن‌شناس برای ملت ایران است.

حجت‌الاسلام مختاری اظهار کرد:  هرچند استکبار جهانی هیچگاه به صورت علنی بیان نمی‌کند، ولی خواست و هدف اصلی او به بردگی و به سلطه کشیدن همه انسان‌ها در پهنه گسترده گیتی است و برای رسیدن به این خواسته قصد از بین بردن دین را دارد.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حقوق بشر تنها وسیله سو استفاده دشمن است، عنوان کرد:  آمریکا و به طور کلی استکبار جهانی امروزه با جسارت تمام و به صورت علنی قصد ضربه زدن به نماد‌های دین و دینداری و از جمله ولایت را دارد.

او با بیان اینکه شهادت خلعت و لباس افتخار برای مؤمنان است، ادامه داد: شهید سردار سلیمانی مالک‌گونه برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران پاسداری کرد و در نهایت، چون مولای خویش امام حسین (ع) در غربت به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد:سردار سلیمانی و جوانان جبهه مقاومت به دعوت دولت‌های قانونی به عراق و سوریه می‌رفتند، اما آمریکا به چه مجوز و قانونی در خاورمیانه حضور پیدا می‌کند و خارج از خاک خود عملیات تروریستی انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ما ملت ایران هیچگاه با قاتلان حاج قاسم سلیمانی (آمریکایی‌ها) مذاکره مجدد نمی‌کنیم و ملت ایران نیز در انتخابات‌های آتی پاسخ طرفدار غرب‌گرایی را خواهند داد.

او افزود: از دولت و مجلس می‌خواهیم پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا بدهند تا استکبار دیگر جرأت تکرار جنایت‌هایی، چون شهادت سردار سلیمانی را نداشته باشد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.