شرکت‌های نفتی خارجی در واکنش به جنایت جدید واشنگتن، نیرو‌های آمریکایی خود را از بصره خارج می‌کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به دنبال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، شرکت های نفتی خارجی کارکنان آمریکایی خود را از بصره خارج می کنند. 

تایید خروج کارمندان آمریکایی شرکت‌های نفتی عراق

وزارت نفت عراق اعلام کرد تنها شهروندان آمریکایی که در شرکت‌های نفتی خارجی در بصره کار می‌کردند به درخواست دولت آمریکا این شهر را ترک کرده‌اند.

در پی حمله بامداد امروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اراد
۱۷:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۸
بایدنثل آمریکایی رو قلع وقمع کرد نظامی و غیر نظامی، عراق هم دراین حادثه نقش مستقیم و پررنگی داشته، که میتونه امار دقیق رفت و امد این بزرگ مردان رو به مزدوران جنایتکارابده، چرا تا حالا هیچ یک وحتی مراجع عظام تقلید عراق و رهبران وسردمداران عراق یک بیانیه حداقلی رو صادر نکردند. فراموش نکنند همسن حاج قاسم بود که نثل داعش رو در عراق نابود کرد. حقش اینگونه غریبانه سهادت در خاک غربت نبود. باید کشور انتقام سخت به زودی زود بگیره از هر دولتی که دراین حادثه دلخراش نقش داشته حتی به قدر سر سوزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۸
عراقیا دیگه به هیچ آمریکایی نباید اجازه بدن پاشو تو عراق بذاره
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۱۵:۲۵ ۱۳ دی ۱۳۹۸
ما با نظامیان کار داریم ، مگر اینکه کارمندان امریکا نظامی باشند . اینها حیله گراند ..
آخرین اخبار