رئیس مجلس گفت: اینکه گاهی در رسانه‌های خارجی سردار سلیمانی را یک شخصیت ممتاز می‌دانند به دلیل دقت نظرش در کار‌ها است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: این شهید بزرگوار خصوصیتی داشت که هیچ زمانی فراموش نخواهد شد؛ او کسی بود که برای انقلاب و درد مسلمانان فرد پاک باخته بود. بنده طی مدت ۳۶ سال گذشته که ایشان را می‌شناسم، این را دیدم که ایشان نسبت به منافع انقلاب جسور و شجاع بود.

لاریجانی افزود: سردار سلیمانی در مسیر کار خود با دقت نظر عمل می‌کرد؛ اینکه گاهی در رسانه‌های خارجی او را یک شخصیت ممتاز می‌دانند به دلیل دقت نظرش در کار‌ها بود.

رئیس مجلس با بیان اینکه این جفای آمریکایی‌ها تاوانش را خواهند داد، خاطرنشان کرد: ما یک شخصیت مهمی را از دست دادیم؛ البته در دوران انقلاب اسلامی این گونه شهادت‌ها باعث رویش‌هایی در آینده برای انقلاب خواهد شد. در اوایل انقلاب با شهادت دکتر بهشتی، دکتر رجایی و...، انقلاب تداوم پیدا کرد.

رئیس مجلس ادامه داد: خطایی که آمریکایی‌ها کردند خطایی راهبردی تروریست دولتی بود و خودشان قبول کرده‌اند. آمریکایی‌ها گاهی در جهان کارهایی می‌کنند ولی نمی‌پذیرند. این بار پذیرفتند و این نشان می‌دهد با بی‌تدبیری این کار را کردند.

او تصریح کرد: این حادثه با همت ملت ایران به نحو احسن جبران می‌شود و پشتیبانی عمیق‌تری برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد. مردم هم قدردان این وجود ارزشمند هستند.

لاریجانی ادامه داد: طبعاً این حساسیت، هم در مردم عراق و هم در ملت بزرگ ایران وجود دارد که وقتی فرمانده بزرگ اسلام را با آن سابقه درخشان و مجاهدت به شهادت می‌رساند، باید بدانند با دست خودشان وضع ناامنی در منطقه ایجاد کرده‌اند و نتیجه این کار، خسارت برای خودشان خواهد بود.

رئیس مجلس یادآور شد: آمریکایی‌ها جفا کردند و سرداری عظیم‌الشان را از ما گرفتند و تاوانش را خواهند داد. ما نمی‌خواستیم چنین شرایطی در منطقه به‌وجود بیاید ولی آمریکا این آشفتگی را در مواقع مختلف ایجاد کرده است.

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:قاسم سلیمانی، الگویی درخشان از اراده های پولادین مکتب اسلام است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار