مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پی شهادت مجاهد نستوهبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پی شهادت مجاهد نستوه حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد: اگر آه تو از جنس نیاز است در باغ شهادت بازِ باز است.

تاریخ گهربار و پرحماسه ما همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین (ع) بوده و هست و امروز پاکبازان راستینش شجاعانه و عاشقانه با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مقتدای خود را رقم می‌زنند.

سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه، شهد شیرین شهادت را از صهبای مولایش نوشید و سر کشید.

مبارک باد این عطیه الهی به سردار سلیمانی و شهدای همراه او و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ، شهادت این فرمانده دلاور سپاه اسلام فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید؛ این هجران و وصال توامان را به همه مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار