مسئولان استان خوزستان با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مسئولان استان خوزستان امروز جمعه ۱۳ دی ماه با صدور پیام‌های شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند.

انالله و انا الیه راجعون

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹)

بامداد امروز تعدادی از سرداران سپاه اسلام توسط شقی‌ترین و فاسدترین دشمنان اسلام به شهادت رسیدند که در کمال تاسف، مجاهد بزرگ و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نیز در این حملات بزدلانه، توسط دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

فقدان این سردار سرافراز فراموش ناشدنی ست و میبایست آرمان‌های این شهید والامقام را چراغ راه خود، جوانان و آیندگان قرار داد؛ و با همه توان راه، یاد و نام این شهید بزرگوار در ذهن‌ها جاری و ادامه یابد.

عروج سرافرازانه این سردار فداکار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران و همشهریان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح ملکوتی این شهید عزیز، رحمت واسعه الهی و الو درجات را از خدای رحمان مسالت می‌نماییم.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر
ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان طی پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح ذیل است:

باسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

بار دیگرسردار فداکاری از فرماندهان رشید ۸ سال دفاع مقدس و مدافع غیور حریم آل الله در راه مبارزه با دشمنان پلید و قسم خورده نظام اسلامی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر و بزرگ مرد صحنه های غیرت و ایثار و رشادت و پایمردی با نقشی بی بدیل در ۸ سال دفاع مقدس و مبارزه با جبهه استکبار جهانی که طی ۴۰ سال مجاهدت خود لحظه ای آرام نداشت و شهادتش به دست اشقیای آمریکای متجاوز و تروریست مصداقی بر ندای مولا و مقتدایش شد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
این شهادت افتخار آفرین در راه مبارزه با تروریسم بین الملل و در راس آن آمریکای جنایتکار ،جریان های تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت (ع) را محضر امام عصر آقا امام زمان(عج)،مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا،همرزمان و همسنگران این شهید والامقام، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده سرفراز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای این شهید عالی مقام و پر افتخار را از خداوند متعال مسئلت دارم.

هاشمی زاده بخشدار بستان

در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام عبدالنبی سواعدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت بزرگ سرباز ولایت وامت اسلام سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، امت بزرگ اسلام بویژه مردم شهید پرور استان خوزستان تبریک وتسلیت عرض می‌نماییم. واز خداوند منان علو درجات برای روح مطهر آن شهید سعید وگرانقدر مسئلت می‌نماییم.

افتخار بزرگ سردار سلیمانی این است که به دست شقی‌ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید

ملت بزرگ ایران اسلامی  یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او را بزرگ خواهد داشت.

بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

 آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در پیامی ضمن تسلیت شهادت دو فرمانده رشید سپاه اسلام، گفت: انتقام آن عزیزان با شدیدترین وجه ‌ممکن گرفته خواهد شد.

او گفت: شهادت سرباز رشید اسلام، اسوه پایداری، فضیلت و مقاومت، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و همچنین به محضر امام خامنه‌ای تسلیت عرض می‌کنم.

در این پیام تأکید شده است: بدون شک این جنایت بزرگ آمریکا، از سوی ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور خوزستان قابل اغماض نبوده و با شدیدترین وجه ممکن انتقام آن عزیزان گرفته خواهد شد.

آیت الله جزایری تصریح کرده است: بدون تردید در این رویارویی مهم، حق پیروز خواهد بود. زنده‌باد اسلام ناب محمدی به رهبری امام خامنه‌ای و مرگ بر مثلث شوم آمریکا - صهیونیست - سعودی وهابی.

کیامرث حاجی زاده معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان باصدور پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین
فضل الله المجاهدین علی قاعدین اجرا عظیما

انالله و انا الیه راجعون

حمله تروریستی به سردار عزیز ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی، مجاهد رشید ابومهدی مهندس و دیگر شهدای این حادثه و آلوده شدن دست جنایتکاران مزدور به خون آنان بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشانه رفت.

یقین داریم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان موجب سرافرازی، امنیت و سربلندی این کشور خواهد بود و با شهیدان عهد و پیمان می بندیم تا انتقام خون این سرداران بزرگ از پای ننشینیم.

این‌گونه جنایت‌های سنگدلانه از سوی تروریستهای سیه رو، مردم ما را در پیمودن راه اسلام دچار تردید و یأس نخواهد نمود.

شهادت سردار راه اسلام را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌ ایشان، سبز پوشان رشید سپاه پاسداران، مردم شریف ایران تبریک و تسلیت میگویم و صبر و پاداش الهی را برای بازماندگان و علو درجات برای ایشان از خداوند متعال مسألت میکنم.

کیامرث حاجی زاده
معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان


عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با انتشار بیانیه‌ای نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

در پیام تسلیت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان آمده است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا خبر تلخ و ناباورانه ترور و شهادت سرادر سرافراز ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا باعث نگرانی و تکدر خاطر مردم شریف و شهید پرور ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خوزستان شد. ضایعه شهادت قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید بلند مرتبه راه حق، که عمر خود را در راه سرافرازی ایران و اسلام هزینه کرد، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت سیدالشهدا علیه السلام مسئلت دارم.

عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

تکمیل می شود.......

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار