کارشناس مسائل منطقه گفت: آمریکا بداند با شهید کردن سردار سلیمانی، نیرو‌های مقاومت در منطقه را بارورتر کرد.

راه سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت/ خون ایشان نیروهای مقاومت را در منطقه قدرتمند‌تر می‌کندصباح زنگنه کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به شهادت سردار سلیمانی به دست آمریکا و تأثیر او در حفظ آرامش و ثبات در منطقه، اظهار کرد: سردار سلیمانی نمونه والا و شاخصی از زحمات نیروهای قدس بوده و توانستند با بسیج کردن نیروها کاری کنند تا داعش نتواند بغداد و اربیل را اشغال کند.

او افزود: طبعا نیروهای نظامی و هم‌رزم ایشان راهشان را ادامه خواهند داد چرا که برنامه‌ها و اهداف سردار سلیمانی از بین نخواهد رفت؛ به عنوان مثال سال‌ها پیش دشمنان تصور می‌کردند که با به شهادت رساندن شهید بهشتی، فاتحه انقلاب خوانده می‌شود اما دیدیم که چنین اتفاقی نیفتاد و انقلاب با قدرت و انسجام بیشتری به مسیر خود ادامه داد.

این کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: قطعا بعد از شهادت سردار سلیمانی نیروهای دیگری جای ایشان را خواهند گرفت و با همین فکر و برنامه و اهداف مسیرشان را ادامه خواهند داد.

زنگنه تصریح کرد: آمریکا تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می‌تواند داعش را هر کجا که خواست وارد و هر کجا که خواست خارج کند و با اعمال نفوذ قدرت و ثروت مردم منطقه را چپاول کند اما خون این شهید بزرگوار به بارور شدن نیروهای مقاومت در منطقه خواهد انجامید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار