استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز جمعه ۱۳ دی ۹۸ با صدور پیامی، شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

فرمانده دلاور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیرو‌های مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیرو‌های مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار