پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی به شرح زیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: از دست دادن سلیمانیِ کبیر برای جهان اسلام و بلکه بشریت یک خسارت است، زیرا جهان، امنیت و رهایی از چنگال تروریسم تکفیری را مدیون فداکاری سلیمانی و همرزمان اوست.

او تصریح کرد: شهادت سردار رشید و بلندآوازه جهان اسلام و خادم الرضا (ع) حاج قاسم سلیمانی را که تمثال حقیقی مقاومت و جهاد در راه خدا بود، همچنین شهادت حاج ابومهدی المهندس فرمانده شجاع بسیج مردمی عراق و دیگر همراهان آنان را به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و همه دلداگان خط نورانی مقاومت در جوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

تولیت آستان قدس خراسان رضوی گفت: اخلاص و رشادت‌های آن مجاهد کم نظیر، یادآور دلاوری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های مجاهدان صدر اسلام و بزرگانی همچون مالک اشتر بود. آن بزرگ مرد جهاد و مقاومت در شب جمعه و شب زیارتی مولایش حضرت اباعبدالله (ع) به آرزوی دیرینش که شهادت بود دست یافت و به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

آیت الله علم الهدی افزود: دامنه مجاهدت‌های سردار رشید اسلام و همسنگران او در جبهه مقاومت تحت زعامت رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، همه نقشه‌های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در این سال‌ها به باد داد، نقشه شوم تجزیه کشور‌های اسلامی و تولد خاورمیانه آمریکایی عقیم ماند، کشور‌های اسلامی یکپارچه ماندند و سایه نحس تروریسم دست‌ساز آمریکا و اسرائیل از سر بلاد اسلامی رفع شد.

او ادامه داد: درنده‌خویان آمریکایی، دیشب به انتقام داعش و برای خوش رقصی نزد اراذل و اوباش کودک‌کش صهیونیست دست به این جنایت زدند، اما بشارت رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت از این جنایتکاران مایه شفای قلوب مؤمنین و همه مجاهدان راه خدا بود.

تولیت آستان قدس خراسان رضوی گفت: به اذن الله و با هدایت حکیمانه رهبری، شجره طیبه مقاومت با خون این بزرگان پرثمرتر خواهد شد و تعجیل در نابودی مستکبران را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام//ف.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.