کارشناس مسائل منطقه گفت:آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی عملاً نابودی خود در منطقه را رقم زد و این بدترین اشتباه آنها بود.

هزاران قاسم سلیمانی بعد از ایشان راهشان را ادامه خواهند داد /آمریکا عملا نابودی خود در منطقه را رقم زدمحمدصادق کوشکی کارشناس مسائل منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و نقش او در ایجاد صلح و ثبات در منطقه و بیرون راندن داعش اظهار کرد: برای درک جایگاه و موقعیت سردار سلیمانی کافی است نگاهی به میزان ترس آمریکا، صهیونیست‌ها و نیرو‌های تحت امر آنها از سردار رجوع کنیم.

او افزود: برای فهم جایگاهی که سردار سلیمانی و نیروی قدس سپاه داشته و در ادامه هم خواهند داشت لازم است تا پژوهش‌ها، نوشتار‌ها و گفتار‌هایی که مسئولان، روسای آمریکا و رژیم صهیونیستی به زبان آورده اند را سند قرار بدهیم.

کوشکی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی در راه انقلاب اسلامی، خللی در راه  پاک کردن منطقه از لوث وجود صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث می‌شود که اگر دیروز یک قاسم سلیمانی در این مسیر حرکت می‌کرد اکنون هزاران قاسم سلیمانی اهداف او را دنبال کنند و در حقیقت خون این شهید بزرگوار است که آنها را در این مسیر قرار خواهد داد.

کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: او محبوب دل مردم ایران، عراق و سوریه بودند و آمریکا با اقدام ننگین خود در جهت به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بذر کینه و نفرت را بیش از پیش در دل تمامی مردم منطقه کاشت.

او ادامه داد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی عملاً نابودی خود در منطقه را رقم زد، چرا که این بدترین اشتباهی بود که مقامات ایالات متحده می‌توانستند مرتکب شوند و اکنون باید بدانند که امنیت و جایگاه خود را به شدت در منطقه زیر سوال برده‌اند.

کوشکی خاطر نشان کرد: انشاالله و به برکت خون این شهید بزرگوار و یارانشان در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و همگان مطمئن باشند که سیطره قدرت آمریکا از این بس نابود خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار