پیروز بخت گفت:عضویت درمجمع بین المللی اندازه شناسی نقش موثری در حضور ایران در بازار‌های جهانی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امروز  پنجشنبه در مراسمی با حضور نیره سادات پیروز بخت،رئیس سازمان ملی استاندارد،لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی و سرمست استاندار قم  از واحد‌های تولیدی برتر استان قم در حوزه استاندارد تجلیل شد.

در این مراسم صاحبان دو واحد نمونه و چهار واحد برگزیده که بالاترین شاخص‌های استاندارد کیفی و تولیدی را کسب کرده اند معرفی و قدردانی شدند.

رئیس سازمان ملی استاندارد در این مراسم با بیان این که هدف اصلی این سازمان مدیریت استاندارد در حوزه‌های زیست محیطی، افزایش کیفیت، انرژی و ایمنی محصولات است،تاکید کرد: این سازمان تلاش می‌کند با پرهیز از برخورد قضایی و نگاه پلیسی به واحد‌های تولیدی با ارائه مشاوره‌های کاربردی ظرفیت هر یک از این واحد‌ها را برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی به کار گیرد.

خانم پیروزبخت همچنین با اعلام رفع تعلیق ایران در مجمع بین المللی اندازه شناسی گفت: عضویت ایران در این مجمع که تا سال ۲۰۲۲ نهایی شده نقش موثری در حضور ایران در بازار‌های جهانی و صادرات محصولات خواهد داشت.

سرمست استاندار قم هم رعایت استاندارد حلال در تولید محصولات مختلف را سبب افزایش و تقویت بازاریابی و حضور موثرتر واحد‌های تولیدی در خارج از کشور عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگان با شناسایی ذائقه مصرف کنندگان و حفظ استاندارد‌های حاکم بر بازار‌های جهانی می‌توانند به سمت تولیدات صادرات محور برنامه ریزی و حرکت کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار