مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان از پرداخت ۹۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به اقشار تحت پوشش نهاد‌های حمایتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان،مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان از پرداخت ۹۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به اقشار تحت پوشش نهاد‌های حمایتی استان خبر داد.

علی آشتاب امروز در دهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به جذب اعتبارات جدید توسعه اشتغال روستایی و عشایری در لرستان، افزود: با پیگری و اقدامات صورت گرفته صورت مبلغ یکصد و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه برای استان لرستان اختصاص داده شده که به طرح‌های اشتغالزایی زوستایی و عشایری پرداخت خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: این اعتبارات جدید مختص اشتغال مناطق روستایی و همچنین اقشار تحت حمایت نهاد‌های حمایتی است.

او بیان کرد: تاکنون دو هزار ۵۴۲ طرح اشتغال نهاد‌های حمایتی یهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان با اشتغال ۲ هزار و ۹۴۶ فرصت شغلی در استان لرستان پرداخت و عقد قرارداد شده است.

آشتاب با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های حوزه کاری را شناسایی وبرای اجرایی کردن آنها، طرح وبرنامه داشته باشند، زیرا خاطر نشان کرد: در خیلی از مناطق روستایی و عشایری استان ظرفیت گردشگری، کشاورزی و صنعتی فراوانی وجود دارد که می‌باید به این مقوله مهم و تاثیر گذار برای توسعه و ایجاد اشتغال این مناطق گام برداشت.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان را در رتبه خوب کشور عنوان کرد و اظهار کرد:در یخش اشتغال روستایی و عشایر تاکنون تعداد یک هزار و ۱۹۴ طرح با میلغ ۲۲۰ میلیارد و ۵۴۹ میالیون تومان تسهیات با اشتغال ۵ هزار و ۱۰۳ فرصت شغلی در استان توسط بانک‌های عمل پرداخت و عقد قرارداد شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.