عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدم که اولویت مجلس آینده بحث‌های اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت مجلس آینده مسائل اقتصادی استحسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت: معتقدم که اولویت مجلس آینده بحث‌های اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مظفر تصریح کرد:  در شرایط فعلی کشور باید تلاش شود که اقتدار نظام بیشتر از گذشته حفظ شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ضعف‌های مجلس فعلی گفت: متأسفانه مجلس فعلی کمتر به مسائل اصلی که مشکلات کشور را در بر می‌گیرد، پرداخته است و مسائل اقتصادی به فراموشی سپرده شده است. افزون بر این یکسری بی تفاوتی‌هایی انجام شد که آثار سوء آن را در جامعه شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید: مردم به کسانی رأی دهند که خدمت به محرومان را افتخار می‌دانند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام از جناب مظفر بپرسید چگونه به دیدگاه های نمایندگان آینده که هنوز انتخاب نشده اند آگاه شده ؟ آیا با ارواح یا اجنه ارتباط بر قرار کرده ؟ یا فکر میکند اشرافگران دیگر سیر شده اند و کاندید نمی شوند و مجلس به دست افراد با تقوا و خدا ترس می افتد ؟
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۱۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام ، بزک نمیر بهار میاد ، کمپزه با خیار میاد . اگر قوانین اصلاح نشود و مسیر حرکت از اشرافگری و لاکچری به سمت کاهش فاصله طبقاتی و اعتدال در توزیع صحیح خدمات و امکانات بین مناطق کشور انجام نشود و دست دزدان و اختلاسگران و قاچاقچیان ارز و سکه از بدنه دولت و مجلس قطع نگردد . همین آش و همین کاسه است . پس منطقی سخن بگو چون مردم می فهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
ایشون از کجا اولویت های مجلسی که هنوز اعضاش مشخص نیست رو میدونن؟
آخرین اخبار