مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از پلمب چند باشگاه بدنسازی در میبد تا دستگیری راننده خودرو با گواهینامه جعلیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

چهار باشگاه بدنسازی در میبد پلمب شد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی رئیس پلیس میبد گفت: در ادامه اجرای سلسله عملیات های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و همکاری با ادارات مرتبط اقدام به بازدید از باشگاه بدنسازی کردند.

او با تاکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهد داشت، بیان کرد: پلیس میبد در این بازدید ها چهار باشگاه فاقد مجوز پلمب کرد.

سرهنگ موسوی به خانواده ها توصیه کرد: خانواده ها بیش از گذشته مراقب رفتار جوانان و نوجوانان خود باشند چرا که ارتباط با افراد ناسالم در برخی باشگاه ها ممکن است زمینه ساز بروز رفتارهای ناهنجار شود.

دستگیری دو سارق در روستای طزرجان تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: به دنبال گزارش چندین فقره سرقت در روستا‌های پیش کوه شهر تفت بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

احمدی افزود: پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی وسیع و تلاش شبانه روزی دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او در ادامه گفت: ماموران موفق شدند اموال و وسایل مسروقه به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال را از مخفیگاه سارقان کشف کردند.

احمدی دی پایان گفت: پلیس با تمام توان در برابر کسانی که قصد ناامنی و خلل در زندگی روزمره مردم و شهروندان را داشته باشد برخورد قاطع خواهد کرد.

بار کجی که به مقصد نرسید

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودرو‌های سواری مشکوک و آن را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو که از کرمان عازم بابل بود ۵۴ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ افخمی با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد، گفت: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

راننده خودرو با گواهینامه جعلی دستگیر شد

سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان گفت: روز گذشته ماموران گشت پلیس راه، یک دستگاه پراید را برای بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

سرهنگ قانعی افزود: ماموران پلیس راه پس از بررسی مدارک راننده متوجه شدند که وی اقدام به جعل گواهینامه کرده که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ و راننده متخلف نیز به دادسرا معرفی شد.

او با بیان اینکه متهم با گواهینامه جعلی در سطح جاده‌ها تردد داشته، افزود: پلیس راه با نصب دوربین‌های کنترلی و همچنین حضور موثر گشت‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها تمامی حرکات رانندگان را مدنظر دارد و با رانندگان متخلف نیز برابر قانون، برخورد خواهد بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار