رئیس قوه قضائیه گفت: برنامه تحولی ارائه شده از سوی استان برنامه خوبی است و رئیس کل دادگستری استان البرز به صورت جدی طرح تحول را که خواسته جدی مقام معظم رهبری از ماست دنبال می کند.

رئیس دستگاه قضا در دیدار با قضات البرزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در جمع قضات و کارکنان قضائی استان البرز ضمن تقدیر از قضات و کارکنان و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان البرزگفت: شما برای اجرای عدالت، گره گشایی از زندگی مردم، احقاق حق و ابطال باطل تلاش می‌کنید که جای تقدیر دارد.

او در رابطه با طرح تحول قضایی گفت: برنامه تحولی ارائه شده از سوی استان برنامه خوبی است و رئیس کل دادگستری استان البرز به صورت جدی طرح تحول را که خواسته جدی مقام معظم رهبری از ماست دنبال می کند.

رئیسی در ادامه  افزود: شما کارکنان و قضات در خط مقدم حفظ حقوق مردم هستید و زمینه‌های لغزشی هم وجود دارد که لازم است خدا را یاد کنید و از هرگونه لغزش پرهیز و در پرتگاه هایی که انسان از نظر اخلاقی و انسانی به آن سقوط می‌کند خود را حفظ کنید زیرا این شرط عاقبت به خیری است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه کارمندان قوه قضاییه در خط احقاق حقوق مردم قدم بر میدارند گفت:در این میدان تنها قضات نیستند که باید پاسخگو باشد بلکه کارمندانی که قضات را کمک می‌کنند نیز دخیل هستند و اگر کژی و لغزش و انحرافی باشد آن‌ها هم باید پاسخگو باشند.

رئیسی با بیان اینکه  کار قضاوت،  با حقوق و جان و مال مردم در ارتباط است گفت:همکاران قضایی باید دائم به خود تلقین کنند که  حضور و قلمشان در سرنوشت انسان‌ها موثر است .

او گفت: قاضی و بازرس قضایی باید بر احقاق و حقوق مردم تلاش کند  و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.