مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: وجود ۲ هزار مدرسه تخریبی و نیاز به ۲۰ هزار کلاس درس جدید در استان اهمیت مشارکت بیشتر خیرین و همچنین دولت در این خصوص را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز هم اکنون در بیش از ۱۸۰ پروژه آموزشی در استان مشارکت دارند البته وجود ۲ هزار مدرسه تخریبی و نیاز به ۲۰ هزار کلاس درس جدید در استان اهمیت مشارکت بیشتر خیرین و همچنین دولت در این خصوص را نشان می‌دهد.

او افزود: مهرماه امسال ۸۶۰ کلاس درس به مجموعه فضا‌های آموزشی استان اضافه شد و تا پایان سال نیز ۵۰۰ کلاس درس جدید به این مجموعه اضافه می‌شود و  بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات در بین مدارس استان توزیع شد.

قربانی بیان داشت: به زودی تفاهم نامه اختصاص بالغ بر ۱۰ هزار کولر و ۲ هزار آب سردکن به امضا خواهد رسید و این تجهیزات نیز به تدریج و در یک بازه زمانی ۲ ساله در بین مدارس سراسر استان توزیع می‌شود و یکی از برنامه‌های اولویت‌دار مجموعه نوسازی استان ارتقای شاخص مشارکت خیرین مدرسه‌ساز است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد: با مشارکت ۲۰۰ میلیارد تومانی خیرین، خوزستان رتبه نخست کشور در این شاخص را به خود اختصاص داده است و استان تهران در این شاخص پس از استان خوزستان در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.