امام جمعه شاهین شهر گفت:قلم خبرنگاران می‌تواند به جامعه انرژی مثبت تزریق کند و اگر در جهت خوبی‌ها حرکت کند شایسته پاداش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی با بیان این مطلب گفت: حرفه خبرنگاری همچون کار قضات در محاکم قضایی حرفه بسیار سخت و پراسترس است و قلم خبرنگاران می‌تواند به جامعه انرژی مثبت تزریق کند و اگر در جهت خوبی‌ها حرکت کند شایسته پاداش است.

او از پایش خویشتن یا تقوا به عنوان خود کنترلی یا خود ارزیابی نام برد و ادامه داد: اهالی رسانه ابتدا به ساکن باید خود را پایش کنند و سپس به سراغ مسؤولان یا همان خواص جامعه بروند.

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: اخبار شوم و بدی که از دل جامعه این روز‌ها می‌شنویم ازجمله بی انظباطی‌های مالی و سایر همه نشان می‌دهد که خروجی نهاد‌ها و ادارات ما در کشور، دانشگاه‌ها، مدارس درست‌وحسابی پایش نشده است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه بخش بزرگی از مشکلات معیشتی مردم به انتخاب برمی‌گردد و نه انقلاب و اسلام اظهار داشت: این انقلاب است که به لحاظ وحیانیت موی دماغ استکبار شده و باعث شده که دشمنی ناجوانمردانه داشته باشند.

او با بیان این مطلب که باید در راستای قرآن و اهل بیت حرکت کرد افزود: خبرنگاران در حوزه حفظ حرمت‌ها، سرمایه‌های معنوی و سیانت از جایگاه نماز جمعه بیش از پیش همکاری کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: خبرنگار ، شاهین شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.