واحد‌های صنعتی می‌توانند تا سقف ۷۰ درصد برای خرید ماشین آلات تسهیلات بگیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: طرح ویژه‌ای در قالب «رونق تولید با ارائه تسهیلات به خریداران ماشین آلات صنعتی داخل کشور» برای ارائه تسهیلات ویژه تا سقف ۷۰ درصد ماشین آلات با سود پایین و بازپرداخت دوره ساخت و تنفس حداکثر ۶ ماهه به واحد‌های صنعتی ارائه شده است.

مهدی صفوی افزود: صنعت ماشین‏‌سازی، به دلایل متعدد از جمله ایجاد ارزش‌افزوده بالا، امکان اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کاهش وابستگی به واردات و کم‏ کردن اثر تحریم‌ها بر میزان و رونق تولید، می‌تواند پیشران توسعه صنایع کشور را تضمین کند.

او، با تشریح ضرورت نوسازی ماشین آلات واحد‌های صنعتی و منابع پیش بینی شده در اجرای این طرح ادامه داد: دبیرخانه برنامه توسعه صنعت ماشین سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد با ارائه تسهیلات به خریداران ماشین آلات صنعتی ساخت داخل کشور، ضمن حمایت از توسعه بازار سازندگان این محصولات، ایجاد و توسعه خطوط تولید در صنایع کشور را تسهیل کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: متقاضیان و واحد‌های صنعتی برای اطلاع از جزئیات این طرح می‌توانند به شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.