بانوی دامدار در شهرستان باغملک با تهیه لبنیات توانست برای خود اشتغال خانگی ایجاد کند.

صغری موسوی تولید کننده لبنیات و سوغات محلی در شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تهیه لبنیات در خانه گفت: ما ابتدا درگیر مشکلات مالی بودیم و من کاری از دستم برنمی آمد و نمی‌توانستم ساکت بنشینم فقط نظاره گر باشم.

او افزود: یک روز تصمیم گرفتم از لبنیاتی که از راه دامداری به دست می‌آوردیم برای خود اشتغال ایجاد کنم، از شیر گاو ماست درست کردم سپس دوغ، و از دوغ کره محلی، کشک و روغن حیوانی تهیه کردم و آن‌ها را خیلی زود فروختم.

موسوی بیان داشت: در ابتدا برای آشنایانی که تقاضا داشتند محصول مورد نیاز شان را به روش کاملا بهداشتی تهیه می‌کردم کم کم کارم رونق گرفت و روزانه مشتری پیدا کردم و توانستم علاوه بر تهیه لبنیات برای خانواده ام درآمدی به دست کسب کنم.

تولید کننده لبنیات و سوغات محلی در شهرستان باغملک تصریح کرد: به لطف خدا تلاشم را زیاد کردم و اکنون ۲ راس گاو و تعدادی گوسفند زندگیمان را می‌گذرانیم و کسب درآمد می‌کنیم.

او ادامه داد: مشتری‌ها از کیفیت محصولات راضی هستند و به صورت ثابت از من خرید می‌کنند، حالا وقتی به گذشته فکر می‌کنم خوش حال می‌شوم که با همسرم روی پا‌های خودمان ایستادیم و چرخ زندگی را چرخاندیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار