مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : اسلام خار چشم دشمنان شده و برای بالنده شدن نیازمند وحدت بیشتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام حجت الله فاضلی مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : امنیت، وحدت و برادری نعمت‌های ارزشمندی هستند که باید همواره پاسدار آن باشیم.

او گفت : دشمن برای اخوت و برادری مذاهب نقشه‌ها و توطئه‌های زیادی در نظر گرفته که در این راستا هوشیاری و بیداری بسیار ضروری است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: ایران اسلامی پرچمدار پرافتخار وحدت و تقریب بین مذاهب است و منادی این وحدت امام و رهبری هستند.

حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه وحدت خار چشم آمریکا، اسراییل و انگلیس است، افزود: برجسته کردن تعصبات مذهبی نشات گرفته از استکبار است و امروز وهابیت و سلفی پیاده نظام استکبار شده ا ند.

او با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه باید برای وحدت تلاش کنند و در پیشرفت تمدن اسلامی ایرانی سهیم باشند، افزود: دشمنان، جامعه اسلامی را به شرک متهم می‌کنند و سعی دارند از این راه به اسلام ضربه بزنند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه کرمانشاه افزود: بصیرت امروزی ضروری‌تر از بصیرت‌های اوایل انقلاب است چرا که توطئه دشمنان پیچیده‌تر شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.