پورنصر خاک باز گفت: برای اجرای عملیات ساخت خیابانی که در حریم غربی خط راه آهن تهران-مشهد است برخی املاک را تملک کرده‌ایم.

 راه آهن مکلف به تعیین تکلیف املاک حریم خود شد/ آماده اجرای طرح تفصیلی در حریم غربی راه‌آهن هستیمپیمان پورنصر خاک باز شهردار منطقه ۱۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سرنوشت املاک حریم راه‌آهن در نازی آباد شرقی و جوادیه که صاحبان آن‌ها نمی‌توانند ملک خود را نوسازی کنند و کسی هم به این علت ملکشان را خریداری نمی‌کند و بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: در جلسه آخری که با حضور معاون استاندار تهران در ستاد باز آفرینی داشتیم یکی از مصوبات آن جلسه تعیین تکلیف املاکی بود که مانند نازی آباد و جوادیه در حریم راه‌آهن هستند.

وی با تأکید بر اینکه این املاک بلاتکلیف هستند و شهرداری هم نمی‌تواند به آن‌ها پروانه تخریب و نوسازی دهد، گفت: قرار شده راه آهن نسبت به تعیین تکلیف حریم خود اقدام کند و در صورت لزوم نسبت به کاهش حریم اقدام شود.

پورنصر خاک باز افزود: موضوع دیگر این است که باید برای تملک این املاک از طریق راه آهن اعتباری را در نظر بگیرند که ما هم به عنوان شهرداری پیگیری می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد.
بیشتر بخوانید: لانه‌سازی راه‌آهن برای سارقان، قاچاقچیان و کارتن‌خواب‌ها/ هدیه شوم خطوط ریلی به اهالی نازی‌آباد شرقی
او در خصوص عملیات اجرایی خیابانی که در طرح تفصیلی در حریم غربی راه‌آهن تهران-مشهد پیش بینی شده است، گفت: ما تلاش می‌کنیم طبق طرح تفصیلی این خیابان را بسازیم و شهرداری برای این کار مشارکت می‌کند، چنانچه تا کنون هم بعضی از املاک را تملک کرده است، لذا تلاش می‌کنیم که طرح تفصیلی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار