معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت تحول قضائی و مبارزه با فساد، گفت: حذف قوانین دست و پا گیر در دستور کار قوه قضائیه است.

شورای اداری شهرستان فردیس هم اکنون با حضور معاونت حقوقی قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  حجت الاسلام محمد مصدق،معاون حقوقی قوه قضائیه در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات دادگستری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه طبق آنچه گفته شد به مظلومیت شهرستان فردیس پی بردیم، گفت: در دوره جدید ریاست قوه قضائیه، تحول قضائی و مبارزه با فساد به طور جدی در دستور کار است.

او در ادامه با بیان اینکه معاونان قوه قضائیه مکلف به ارائه برنامه مبنی بر از بین بردن قوانین دست و پا گیر از طریق مجلس هستند، اضافه کرد: تراکم کاری قوه قضائیه بسیار بالاست و هر روز جلسات متراکمی برگزار می‌شود تا بارقه امیدی که در مردم ایجاد شده بیشتر شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه یکی از برنامه‌های بسیار مهم قوه قضائیه را مبارزه با فساد اعلام کرد و افزود: هر مسئولی که می‌داند توانایی عملکرد مطلوب ندارد باید کنار برود مردم برای این انقلاب شهید داده اند.

حجت الاسلام مصدق در بخش دیگری با بیان اینکه مردم باید در انتخابات مجلس بدانند و درست رأی دهند، گفت: بحث‌های جناحی باید کنار رود و به کاندیداهای شاخص رأی دهیم.

وی با اشاره به اینکه اوضاع معیشتی مردم نامناسب است، اضافه کرد: پرونده فساد اقتصادی ایجاد نمی‌شود مگر اینکه به جایی وصل باشند؛ همه باید تلاش کنند تا دست افرادی که به بیت المال دست درازی کرده اند، قطع شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه قطع کردن دست مفسد اقتصادی را یکی از مهمترین اقدامات رئیس قوه قضائیه اعلام کرد.

انتهای پیام.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار