مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در بیستمین نمایشگاه علم و فناوری ۳۳ محصول از ۲۳ شرکت فناور ارائه شد که حاصل دستاورد‌های شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان بود.

معرفی سه شرکت دانش بنیان برتر در حوزه علم و فناوریسید ایمان شریعتی مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: دربیستمین  نمایشگاه  علم و فناوری ۱۰ رونمایی ملی داشتیم که از این تعداد دو مورد آن مربوط به شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان رضوی بود و در این رویداد در کنار فضای نمایشگاهی بیش از ۱۰۰ ساعت دوره آموزشی را داشتیم.

او تصریح کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری که در آذر ماه ۹۸ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، شرکت کرد و در این رویداد ۳۳ محصول از ۲۳ شرکت فناور ارائه شد.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد شرکت‌های پیشگامان عرصه آموزش رامان صدرا، ساتر صنعت الکترونیک باراد، نیان الکترونیک، بهپویان امین منتظر، پترو اکسیر اطلس، آهار شرق، مبین پویش صنعت پارس و پدیده انرژی پارسیان ۸ برگزیده این رویداد بود.
 
او تصریح کرد:  ۱۳ شرکت تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان در این رویداد حاضر بودند و ۳ گروه از آن جزو برترین‌های این رویداد بودند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: یارانه تجاری‌سازی فناوری به شرکت‌های فناور برتر تخصیص یافته است.

شریعتی افزود: در سطح کشور ۴۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان فعال است و در پیگیری‌های صورت گرفته اختصاص یارانه تجاری‌سازی فناوری به شرکت‌های برتر مورد توافق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع شده است.

او تصریح کرد: هیچ سقف و محدودیتی در رقم تخصیص یارانه تجاری سازی لحاظ نشده و تاکنون ۱۴ میلیارد تومان به ۸ شرکت دارای شرایط تحت پوشش پارک علم و فناوری خراسان رضوی بوده و این استان جزء ۵ استان اول کشور در بحث میزان تخصیص اعتبارات بودند.

 انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.