مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از افزایش ظرفیت اقامتی استان فارس به ۲۱ هزار تخت تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن سفر‌های نوروزی یکی از اقدامات در دستور کار، فراهم کردن زیر ساخت‌های گردشگری به ویژه در حوزه اقامت است.

او افزود: با توجه به تاکید دولت به موضوع ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی، از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۹۸، اقامتگاه‌های بوم گردی استان فارس از تعداد ۸۶ به ۱۱۲ اقامتگاه افزایش داشته است و تا ۳ ماه پایان سال نیز ۲۰ اقامتگاه دیگر در استان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به افتتاح چند هتل و هتل آپارتمان در استان تا پایان امسال، اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح‌های گردشگری تعداد تخت‌های اقامتی استان از ۲۰ هزار تخت در سال ۹۷ به ۲۱ هزار تخت در سال ۹۸ خواهد رسید.

او، با مهم دانستن نقش زیر ساخت‌های حمل و نقل در جذب گردشگر، آغاز به کار شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به عنوان خط پروازی بومی استان فارس در آذرماه ۹۸، تصریح کرد: به دلیل گردشگر پذیر بودن استان فارس و به خصوص شهر شیراز، تلاش‌ها برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در بخش اسکان و حمل و نقل صورت پذیرفته است و امید که در نوروز ۹۹ شاهد افزایش رضایتمندی گردشگران و مسافران ورودی به استان فارس باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.