فرماندار ملایر گفت: امسال ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی روستا‌های شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص ۱/۵ میلیارد تومان برای بهسازی روستا‌های ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه ملایر گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار خوبی برای کار در روستا‌ها گذاشته شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال خدمت رسانی در روستاهاست.

او افزود: در سیل ابتدای سال ۹۸ تعدادی از منازل در روستا‌های شهرستان آسیب دیده اند که با همت بنیاد مسکن، دهیاران و یا دستگاه‌های حمایتی تعمیر و یا بازسازی شده اند.

 ولدی با بیان اینکه با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته در روستا‌های کشور خدمات گسترده‌ای را ارائه دهد، افزود: باید دهِ گردشی‌های مدیران به سمتی برود که مشکلات مردم حل شود و خروج و مهاجرات روستائیان از روستا صورت نگیرد.

فرماندار ویژه ملایر در دهِ گردشی امروز مقاوم سازی منازلی که در سیل فروردین ماه خسارت دیده اند، بهسازی و جدولگذاری روستا‌ها و قنوات روستایی را مورد بررسی قرار داد و ادامه داد: جمع اعتباراتی که برای بهسازی این روستا‌ها در کمیته برنامه ریزی مصوب می‌شود، ۱/۵ میلیارد تومان است.

ولدی  با بیان اینکه از قیر یارانه‌ای و سهمیه اختصاصی شهرستان در سال ۹۸ برای آسفالت معابر روستا‌ها استفاده می‌شود، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای قنوات این روستا‌ها درنظر گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه در چند ماه گذشته نهضت آسفالت را در سطح شهرستان داشتیم و توانستیم بسیاری از محور‌های اصلی و فرعی را ترمیم کنیم، افزود: نیاز است محور‌های اصلی شهرستان که در حال انجام و یا تکمیل هستند، سرعت بیشتری بگیرند و به اتمام برسند.

فرماندار ملایر ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته بازرسان ثبت جهانی هنر مبل منبت به ملایر آمده‌اند و پس از بازدید‌ها رضایت کاملی داشتند و در صورت قطعی شدن ثبت جهانی مبل منبت، ملایر تنها شهری در کشور است که دو نشان جهانی دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.