معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:جشنواره فیلم عمار توانسته است سینمای اسلامی و انقلابی را در کشور احیاء کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور در همایش بصیرت و حماسه نهم دی در ارومیه  گفت: جشنواره عمار را هر سال با کیفیت‌تر از سال قبل برگزار میکنیم تا ارزش‌های سینمای انقلاب حفظ شود و مردم را با هنر ناب ایرانی اسلامی پیوند دهیم.
 
حجت السلام حریزاوی افزود متاسفانه سینمای ایران در حال حاضر به سمت غرب گرایی و سلبریتی ایسم میرود و در آن کمتر به ارزش‌های خانواده و جامعه اسلامی توجه میشود.
 
حجت السلام حریزاوی در ادامه به جریان فتنه اشاره و تصریح کرد:نخستین فتنه در سال ۵۸ با فتنه نفاق شروع شد و بعد از آن دشمنان هر ۱۰ سال یکبار کردند یک فتنه بزرگ طراحی و اجرا کردند، اما با هوشیاری مردم و مسئولان همه فتنه‌ها خنثی شدند.
 
معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور فتنه انتخاب رهبری در سال ۶۸، فتنه کوی دانشگاه در سال ۷۸، فتنه تقلب انتخاباتی در سال ۸۸ و فتنه اخیر به بهانه گران شدن بنزین را از مهمترین این فتنه‌ها بیان و اضافه کرد: با درایت رهبر فرزانه و بصیرت امت اسلامی فقط شکست و زبونی برای دشمنان باقی مانده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.