مدیر عامل قبلی نیسان فرار کرد

کارلوس گوسن در اقدامی بی‌سابقه از حبس خانگی خود به مقصد لبنان فرار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل سابق بخش پیوسته شرکت‌های رنو و نیسان امروز باری دیگر داستان ساز شد. چندین خبرگذاری اعلام کردند که این شخص امروز ژاپن را به مقصد لبنان ترک کرده است. در ابتدا شاید با خود فکر کنید خب این چه اشکالی دارد؟ اگر تا الان اطلاع نداشتید باید بگوییم کارلوس گوسن به دلیل بدهی‌های مالیاتی که به کشور ژاپن دارد در این کشور محکوم به حبس خانگی است. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از جزئیات این سفر پخش نشده است. تعدادی از منابع ناشناس اعلام کرده‌اند این شخص با جت شخصی خود که از ترکیه فرستاده شده بود به شهر بیروت سفر کرده است. همچنین مشخص نیست که این شخص با اطلاع قبلی مقامات ژاپن این کشور را ترک کرده و یا به عنوان یک فراری، بر خلاف قوانین کشور ژاپن، از کشور خارج شده است. بر طبق گزارشات به دست رسیده این فرد مجاز بوده تا فاصله معینی از خانه دور شود و در توکیو رفت و آمد داشته باشد، اما قوانین به صورتی بودند که این شخص به هیچ وجه حق خروج از کشور ژاپن را نداشته‌ است.

فرار به گذشته

از آنجا که کارلوس گوسن زمان زیادی از جوانی خود را در لبنان سپری کرده است، اقامت این کشور را در دست دارد. او پیش‌تر در زمان برگشتنش از لبنان به توکیو در سال ۲۰۱۸ به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین ژاپن بازداشت شده بود. یک شخص داخلی از شرکت نیسان که مسئول رسیدگی و تحقیق بر روی اقدامات گوسن بوده است اخیرا اعلام کرده که مغایرت‌هایی در گزارشات این شخص پیدا کرده است. این گزارشات که درباره جبران خسارات سهام این شرکت در توکیو بوده، سرنخ‌هایی از سوءاستفاده‌های گوسن از شرکت مشخص کرده است. شرکت نیسان اینجو توضیح داده است: " ما مدارک زیادی از سوءرفتار‌ها و سوءاستفاده از دارائی‌های شرکت توسط این شخص را به دست آوردیم. "

مدیرعامل قبلی نیسان فرار کرد

۹ میلیون دلار بدهی !

پس از آنکه این فرد ۹ میلیون دلار بدهی برای خو ایجاد کرد، در آپریل سال ۲۰۱۹، باری دیگر بازداشت شد. این شخص درخواست‌های زیادی در دادگاه ارائه داد که همه آن‌ها رد شد. از جمله این درخواست‌ها امکان بازدید و ملاقات خانواده‌اش بود. دادگاه بعدی این شخص قرار بود تا در بهار سال ۲۰۲۰ اجرا شود. با توجه به شایعات و اخبار اخیر وضعیت آینده این دادگاه کاملا نامشخص است.

مدیرعامل قبلی نیسان فرار کرد


بیشتر بخوانید: برگزاری مراسمی خاص از طرف لامبورگینی در لندن


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار