رئیس شبکه بهداشت و درمان بابلسر از افتتاح یک واحد دندانپزشکی از سوی یک خیر نیک اندیش در روستای عباس آباد این شهرستان راه اندازی شد.

محمد نبی زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:یک واحد دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت روستای علی‌آباد شهرستان بابلسر با پرداخت یکصدو ده میلیون تومان از سوی خیر نیک‌اندیش تجهیز و راه اندازی شد.

او نیز با بیان اینکه هر انسانی که کار خیر کند و با خدا معامله میکند و در احادیث و روایات تاکید شده است که اگر انسان بخشی از اموال خود را برای کار‌های خیر انفاق کند، عمل وی هرگز نزد خدا فراموش نخواهد شد و ماندگار خواهد ماند گفت: به طور قطع عمل خداپسندانه این قشر نزد خداوند منان و مردم فراموش نخواهد شد.

نبی زاده با بیان اینکه باید به کار‌های خیر دل ببندیم تا بعد از ماهم باقی بماند،گفت: کار‌های خیر و عام المنفعه به یاد و برای شادی روح اموات، سبب باقیات صالحات، و ماندگاری نام نیک میشود و از آنجایی که دختر مرحومم نیز به این مهم اعتقاد و باور داشت این کار را انجام دادیم تا مردم منطقه مان از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار