مرکز نیکوکاری خبرنگاران شهرستان شبسترافتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام محمدزاده در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری خبرنگاران شهرستان شبستر با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله و قدردانی از حضور خود جوش و میلیونی مردم در گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، تاسیس مرکز نیکوکاری خبرنگاران شهرستان شبستر را مصداق کار خیر دانست و گفت: آنچه در جامعه باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد عدالت اجتماعی است تا درجامعه هیچگونه مشکلی نداشته باشیم.

محمد زاده افزود: کمک به همنوع دستور پروردگار متعال و توصیه و تاکید رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است و کوتاهی در این زمینه جایز نیست.

محمد زاده افزود: جلوه‌های عملی مواسات امام علی (ع) در کمک به محرومان بهترین الگو و سرمشق است.

امام جمعه شبستر گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری خبرنگاران شهرستان شبستر اقدامی ارزشمند در جهت کمک به نیاز‌مندان است.

محمد زاده افزود: ما همه موظفیم به عنوان فرد مسلمان در جامعه اسلامی در این امر انقلاب اسلامی به نوبه خود در اجرای عدالت تلاش کنیم و تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی کار بسیار خیری بود و فلسفه این نهاد بسیار بزرگتر از آن است که دیده می‌شود.

امام جمعه شبستر گفت: کمیته امداد امام خمینی آبرومندانه و با حفظ جایگاه و منزلت اجتماعی به مددجویان کمک کند و در کمک کردن از شخصیت افراد و حفظ کرامت انسانی غافل نشود.

حجت الاسلام محمد زاده گفت: خبرنگاران همیشه انسان‌های نیکوکار هستند که واقعیت‌های جامعه را با حفظ امانت داری اطلاع رسانی می‌کنند و این حرکت‌ها در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

شایان ذکر است این افتتاح توسط حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.