تعداد ۹ هزار قرص روانگردان به صورت نامحسوس کشف و عامل توزیع آن در مشهد دستگیر شد.

کشف9 هزار قرص روانگردان و توهم زا در مخفیگاه سریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی مشهد گفت: بر اساس گزارش های رسیده از ابتدای امسال چندین نفر بر اثر استفاده از قرص های روانگردان و توهم زا دچار مسمومیت شدند و برخی هم جان خود را از دست دادند.

او تصریح کرد: چندین جلسه با حضور پلیس های تخصصی مستقر در کلانتری ها گذاشته شد و در جمع بندی اقدامات کارشناسانه، مناطقی که بیشترین درگیری با ماجرا را داشتند و توزیع قرص های توهم زا در آنجا صورت گرفته شده بودمشخص و عاملان توزیع این قرص ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: فرد مجرم ۴۴ ساله از عاملان فروش قرص‌های روانگردان در مشهد بود که در محل اختفا محاصره و دستگیر شد.

سرهنگ صارمی افزود: حدود ۹ هزار قرص روانگردان که در محل مخفی شده بود به همراه شربت متادون و قرص های ترامادول کشف و ضبط شد.

او تصریح کرد: با توجه به گستردگی اقدامات مجرمانه صورت گرفته از سوی متهم ماموران در تلاش هستند تا دیگر جرایم مرد میانسال را کشف و همدستان احتمالی دخیل در این ماجرا را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: والدین روی رفتار نوجوانان و جوانان خود به دقت نظارت داشته باشند و در صورت مشاهده تغییراتی در رفتار آنها به سادگی از آن عبور نکنند.

انتهای پیام//ف.غ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.