سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در منطقه‌ای که ما زندگی می‌کردیم شهید صدر زاده به سالن تمرین می‌آمد و خودش از کشتی گیران بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مراسم تغییر نام خانه کشتی به شهید صدرزاده گفت: با صحبت‌های که با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون داشتیم تصمیم گرفتیم این خانه به نام یک فرد عادی نباشد و چه نامی بهتر از نام یک شهید که سر در این خانه عشق باشد.


بیشتر بخوانید: دایی: کشتی، ورزش ملی ما است و باید حرف اول را در دنیا بزند


او ادامه داد: حضور نام این شهید بر سر در خانه کشتی قوت قلب ما و کشتی‌گیران دلاورمان خواهد شد. ان شاالله خداوند به برکت نام این شهید و تمام شهدا نگاهی خاص به ما و تمام کشتی‌گیران داشته باشد.

بنا خاطرنشان کرد: ما کاری نکردیم، کار اصلی را شهدا انجام دادند که جان عزیزشان را در راه وطن هدیه کردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره اینکه آیا از شهید صدرزاده شناختی داشتید بیان داشت: با توجه به آن که من حدود ۳ سالی است در شهریار زندگی می‌کنم در نزدیک محله ما یک منطقه‌ای است به نام کهنز، که در آن منطقه یک مسجدی وجود دارد به نام الغدیر و در زیر آن مسجد، باشگاهی بود که خلیلی از پیشکسوتان قدیمی کشتی مربیگری آنجا را بر عهده داشت. من از قدیم این شهید را می‌شناسم، او خودش از کشتی گیران بود. در محله‌ای که ما در آن زندگی می‌کردیم از شهید صدرزاده گرفته تا سایر بچه‌های آن محل در این سالن کشتی تمرین می‌کردند.


بیشتر بخوانید: زنگنه و طاهری به رده بندی رسیدند/شانس یک مدال طلا و ۴ برنز برای ایران


بنا افزود: جدای از شهادت او، منش و رفتار پهلوانی این شهید بود و در آن چند سالی که در شهریار زندگی می‌کرد، برای مردم آن منطقه کار‌های بزرگی انجام می‌داد. زمانی که من زندگی این شهید را مطالعه می‌کردم متوجه شدم که او یک انسان بزرگ است و تصمیم گرفتم که این خانه را به نام او تغییر دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار