رئیس‌جمهور آمریکا دیروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد هیچ اهمیتی به استیضاحش در سنا نمی‌دهد.

ترامپ: استیضاح در سنا برایم اهمیتی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز سه شنبه پیش از سفر به اقامتگاه تفریحی خود در مارالاگوی فلوریدا در جمع خبرنگاران اعلام کرد هیچ اهمیتی به استیضاحش در سنا نمی‌دهد.

او گفت: من واقعا اهمیتی نمی‌دهم، برایم مهم نیست. تا آنجا که می‌دانم از این جلسه محاکمه خوشحال می‌شوم، زیرا هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام.

ترامپ همچنین استیضاح را یک شوخی بزرگ فریبنده توصیف کرد.

ترامپ در حالی چنین اظهارنظری کرده است که در اوایل ماه دسامبر مجلس نمایندگان آمریکا طرح استیضاح رئیس‌جمهور این کشور را با اکثریت آراء تصویب کرد. ترامپ با دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «کارشکنی در کار کنگره» روبروست. رئیس جمهور آمریکا هرگونه تخلف را رد کرده است و مکرراً استیضاح را به عنوان تعقیب توهمات و با هدف برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ اعلام کرده است.

پس از آنکه بند‌های استیضاح ترامپ با اکثریت آرا در مجلس نمایندگان -که تحت کنترل دموکرات‌هاست- به تصویب رسید، قرار شد این بند‌ها در ماه ژانویه در سنا -که در کنترل جمهوری‌خواهان است- بررسی شود. به نظر می‌رسد ترامپ به حضور اکثریت جمهوری خواهان در سنای آمریکا امیدوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار