تاپایان امسال اتفاق می افتد؛

بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به سربنان زرند

فرماندار زرند گفت: پروژه انتقال آب به دهستان سربنان از توابع بخش مرکزی زرند حداکثر تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به سربنان زرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی صادق‌زاده فرماندارزرند ️گفت: آخرین پروژه آبرسانی شهرستان زرند و رفع مشکل انتقال آب به دهستان سربنان از توابع بخش مرکزی زرند با پیگیری و تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اخیر، حداکثر تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او از آغاز به‌کار برج «cdq» پروژه بزرگ زیست‌محیطی در مجتمع کک‌سازی و پالایش قطران زرند ایرانیان خبر داد وافزود: این پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی زیسکو جهت کاهش آلایندگی کارخانه کک‌سازی و پالایش قطران زرند آغاز شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صادق زاده اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی پروژه‌های بزرگ عمرانی، بهداشتی و درمانی، و توسعه‌ای شهرستان در دهه فجر امسال افتتاح و یا کلنگ آن‌ها به زمین زده خواهد شد.

️فرماندار زرند تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر از جوانان برومند زرندی در مجموعه صنایع و معادن و عمده آن در مجموعه فولاد زرند ایرانیان مشغول به‌کار هستند که این خود در کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی تاثیر و نقش بسزایی داشته است.

اودر جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات از مسئولان خواست زمینه مشارکت حداکثری مردم را در صحنه انتخابات فراهم کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار