سرمربی جدید تیم رایکا بابل گفت: به دنبال این هستم که کار نیمه تمام فصل گذشته خودم در خونه به خونه را با بقای تیم رایکا در لیگ یک و یادگاری خوب برای مردم بابل انجام دهم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نظرمحمدی سرمربی جدید تیم رایکا بابل با بیان اینکه برای ثبت یک یادگاری خوب در بابل هستم، گفت:در بازی تدارکاتی با تیم دماوند آمل دنبال این بودیم که کیفیت بازیکنان را از نظر شرایط فیزیکی و فنی جویا شویم و نتیجه مسابقه برایم اهمیت نداشت.

او افزود: تیم از نظر فیزیکی و فنی شرایط ایده‌آلی ندارد، ولی بازیکنان در این مسابقه نهایت سعی و تلاش خود را انجام دادند و با تغییراتی که بعد از دقیقه ۲۰ بازی انجام دادیم برای موفقیت استارت زدند.

سرمربی جدید تیم رایکا بابل گفت:در روز‌های آینده از نظر فنی و بدنی روی تیم بیشتر کار می‌کنیم تا بتوانیم اول به کمک مسئولان باشگاه و بعد کمک هواداران و همدلی که ایجاد می‌شود و به همراه همت بازیکنان و تلاش کادر فنی بتوانیم روز‌های بهتری را برای تیم رایکای بابل رقم بزنیم.

او افزود: باید تشکر ویژه‌ای از اساتید خودم مهران نجفی و حسین مسگرساروی و هادی شکوری داشته باشم که خیلی برای تیم زحمت کشیدند به خصوص آقایان نجفی و مسگرساروی که با مشکلات زیادی داشتند روی بستر تیم کار کردند و تیم تازه تاسیس را جمع کردند، خسته نباشید می‌گویم و به نوبه خود از آنان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار