سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از غربالگری حدود ۱۲۰ هزار کاشانی در طرح ملی کنترل فشار خون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلیرضا مروجی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرستار پیام آور سلامتی است، اظهار داشت: مهمترین شاخصه پرستاران در مراقبت از بیماران صبر و احترام به بیماران است.

او با اشاره به تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای اجرای موفقیت آمیز طرح ملی کنترل فشار خون در کاشان ابراز داشت: پرستاران به عنوان یکی از اجزای مهم انجام این طرح نقش بسزایی را ایفا کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از غربالگری حدود ۱۲۰ هزار کاشانی در طرح ملی کنترل فشار خون خبر داد و بیان داشت: در این طرح ۹۵ مرکز و پایگاه بهداشتی خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت به همراه ۵۴ ایستگاه ثابت سنجش حوزه معاونت‌های بهداشتی، درمان و سایر نهاد‌های مشارکت کننده وظیفه غربالگری شهروندان کاشانی را بر عهده داشتند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اجرای طرح ارائه خدمات پرستاری بیماران پس از ترخیص بیمارستان در قالب مراقبت پرستاری در منزل تصریح کرد: این طرح توسط مراکز معتبر و دارای مجوز خدمات پرستاری در سطح شهر انجام می‌شود.

او با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار و ۳۰۰ پرستار در مجموعه‌های درمانی، بهداشتی و خدماتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه توانسته است خدمات مطلوب و شایسته‌ای به شهروندان کاشانی و دیگر هموطنان از سایر شهر‌های ایران ارائه دهد بخش عظیمی از آن به واسطه حضور و تلاش فعالانه پرستاران است.


مروجی در بخش دیگری از سخنان خود از تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و اذعان داشت: این دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت موفق به کسب عنوان سوم در بین دانشگاه‌های سراسر ایران شد.

بسیج ملی کنترل فشار خون برای تمامی افراد ۳۰ سال و بالاتر از ۲۷ اردیبهشت امسال آغاز و در ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ پایان یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار