استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر باید از محرمانه بودن خارج شود و حیات خلوت در این بخش از بین برود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بحث مبارزه با مواد مخدر باید از محرمانه بودن خارج شود و حیات خلوت در این بخش از بین برود.

او با اشاره به لزوم مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از گرایش به مصرف آن افزود: مبارزه با این بلای خانمان‌سوز باید اجتماعی شود.

عباسی اضافه کرد: مبارزه با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در بخش‌های مختلف جامعه برای عموم مردم تشریح شود و در زمینه همکاری بیشتر خانواده در حوزه مبارزه شفاف سازی گردد.

او ادامه داد: مقابله با کانون‌های تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر به همکاری مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نیاز دارد.

عباسی گفت: راهکار‌های کاهش گرایش و مصرف انواع موادمخدر در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری مطالعه و نتایج آن تا نشست بعد به اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارایه شود.

او افزود: استفاده از توان خیران و فعالان بخش خصوصی در شناسایی، مبارزه، ترک اعتیاد و پس از آن اشتغالزایی بهبودیافتگان مورد توجه قرار گیرد.

عباسی اضافه کرد: بهره گیری از کمک‌های خانواده‌ها در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه‌ها و محیط‌های آموزشی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار